برای ورود به نرم افزار اتوماسیون اداری قلم محصول شرکت داده پردازان ارگس اول به آدرس زیر بروید.
دموی آنلاین نرم افزار اتوماسیون اداری قلم
بعد از رفتن با آدرس بالا، سیستم از شما می خواهد که نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. به علت اینکه این نسخه به عنوان دموی آنلاین است و شما باید بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید نام کاربری Admin و رمز عبور 1 در این قسمت به صورت پیش فرض توسط سیستم پیشنهاد می شود که شما باید با زدن دکمه ورود به نرم افزار وارد شوید.
بعد از وارد شدن به نرم افزار ، سیستم از شما می خواهد که نام شرکت و سال مالی را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب نام شرکت و سال مالی ، آنگاه نوبت به نام دبیرخانه می رسد که باید آنرا انتخاب نمایید. پس از آن باید دوباره دکمه ورود را بزنید تا اینبار به صورت کامل به نرم افزار اتوماسیون اداری قلم لاگین کرده و منوهای برنامه برای شما نمایش داده شود.
بر اساس اینکه شما به چه منوهایی دسترسی داشته باشید ، منوهای مربوطه برای شما نمایش داده می شود. در اینجا به علت اینکه با نام کاربری ادمین وارد می شوید تمام منوهای نرم افزار اتوماسیون اداری قلم برای شما نمایش داده می شود و شما براحتی می تونید با تمام قسمت های نرم افزار اتوماسیون اداری قلم کار کنید.
به عنوان یک کاربر واقعی اولین منویی را که باید باز کنید منوی کارتابل نامه های اداری است که برای شما ارسال شده است و اصطاحا به شما ارجاع داده شده است. با باز کردن کارتابل نامه ها ، تمام نامه هایی که باید آنها را خوانده و روی آنها اقدامی انجام دهید برای شما نمایش داده می شود.
برای استفاده بهینه از نرم افزار اتوماسیون اداری قلم باید با تمامی امکانات این نرم افزار آشنا باشید. البته امکانات وسیع این نرم افزار چیزی نیست که در یک مقاله مختصر بگنجد.
هر شخصی که وارد نرم افزار اتوماسیون اداری می شود دارای کارتابل است که تمام نامه های اداری وارده و ارجاع شده به شخص را نمایش می دهد. غیر از کارتابل نامه ها کارتابل های دیگری هم در نرم افزار وجود دارد. مثل کارتابل پیگیری و یا کارتابل موقت.
کارتابل پیگیری
در این کارتابل نامه هایی را که به لیست پیگیری اضافه کرده اید مشاهده می کنید. این نامه ها برای شما مهم بود است بنابراین در زمان ارجاع نامه به شخص دیگر ، تیک زده اید که به لیست پیگیری اضافه شوند. نرم افزار اتوماسیون اداری هم به صورت اتوماتیک آن نامه را به لیست پیگیری شما اضافه می کند و شما می توانید آن نامه ها را در کارتابل پیگیری مشاهده نمایید.
عملیات ورود به نرم افزار اتوماسیون اداری ، مثل لاگین کردن به هر نرم افزار دیگری مستلزم داشتن نام کاربری و رمز عبور است. در برخی از نرم افزارها ، نام کاربری و رمز عبور توسط کاربران ساخته می شود. مثلا اگر تا حالا برای خود یک ایمیل ساخته اید ، قطعا نام ایمیل رمز عبور آنرا خودتان به دلخواه خودتان ایجاد کرده اید. در صورتی که در نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار های مشابه آن مثل نرم افزار حسابداری اینگونه نیست و نام کاربری و رمز عبور توسط یک شخص که admin نرم افزار است ساخته شده و در اختیار شما قرار می گیرد