-

به گزارش گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس به نقل از گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد سرشماری کشور، بیش از 90 درصد ماموران سرشماری کار خود را به پایان رسانده و کمتر از 10درصد باقیمانده بین یک تا سه روز برای تکمیل فرآیند سرشماری که به طور عام مربوط به خانوارهای غایب(بیشتر در مراکز استان ها) است تا پایان روز دوشنبه یکم آذرماه به کار خود ادامه خواهند داد.

بر اساس این گزارش، درخواست از خانوارهای غایب این است که بلافاصله پس از دریافت اطلاعیه خانوارهای غایب اطلاعات خود را از طریق وبگاه سرشماری ثبت کنند و یا اینکه با ستادهای سرشماری تماس بگیرند.


به گزارش ستاد سرشماری، تاکنون بیش از 234 هزار خانوار غایب اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده اند.


یادآور می شود، عملیات سرشماری هر روز تا پایان زمان سرشماری( یکم آذرماه) تا ساعت21.30 ادامه دارد.


سرشماری حضوری از 28 مهر ماه در کشور شروع شده است و با سه روز تمدید یکم آذر (دوشنبه) به پایان می رسد. 

به گزارش گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس به نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا از ستاد سرشماری 95 مرکز آمار ایران، با اینکه در اکثر مناطق کشور امروز 28 آبانماه سرشماری به پایان می رسد اما بنا به درخواست برخی از ستادهای سرشماری در شهرستانها، برای کمتر از 10 درصد ماموران سرشماری عملیات تکمیلی بویژه سرشماری از خانوارهای غایب (خانوارهایی که هنگام مراجعه ماموران سرشماری در منزل حضور نداشته اند)، سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است زمان سرشماری تا پایان روز دوشنبه یکم آذرماه ادامه می یابد.

یادآور می شود، تا ساعت 10 صبح امروز 97درصد خانوارهای کشور که بالغ بر 23میلیون 400هزار خانوار با جمعیتی برابر با 77 میلیون 400هزار نفر سرشماری شده اند.