-

آخرین نسخه اپدیت نرم افزار حسابداری باتیز با شماره 258 بر روی سایت قرار گرفته است و تمام کاربران باید این نسخه را دانلود کرده و روی نرم افزار خود نصب نمایند. دانلود نرم افزار حسابداری باتیز از قسمت دانلود ها صورت می گیرد.

کاربرانی که اقدام به دانلود نرم افزار حسابداری باتیز می کنند باید دارای نام کاربری و رمز عبور باشند. در صورتی که کاربری دارای نامه کاربری و رمز عبور نیست می تواند در سایت شرکت داده پردازان ارگس ثبت نام کند و برای خود نام کاربری و رمز عبور ایجاد نماید.

در این نسخه از نرم افزار حسابداری باتیز ، تغییراتی در قسمت های مختلف برنامه داده شده است. از جمله تغییراتی که کاربران می بینند و برای آنها ملموس است بحث تغییر نام نرم افزار حسابداری است.

در این نرم افزار ، زمان اجرای نرم افزار حسابداری باتیز ، عکس Splash که ظاهر می شود با نام نرم افزار حسابداری باتیز ظاهر می شود در صورتی که در نسخه های قبلی نام نرم افزار همان نام قدیمی بود. 

یکی از تغییراتی که در قسمت حسابداری مالی انجام شده است حذف یکی از منوهای مربوط به مرور حسابها بود. در قسمت حسابداری مالی دو منو برای دسترسی به مرور حسابها وجود داشت که یکی از آنها حذف شد.

در قسمت مربوط به معرفی محصول نرم افزار حسابداری بایتز قسمت حسابداری مالی آمده است که نرم افزار حسابداری مالی به عنوان هسته اصلی از سیستم‌های یکپارچه باتیز ، امکان دریافت، طبقه‌بندی، جمع‌بندی و یکپارچه‌سازی اطلاعات مالی از سایر سیستم‌ها همچون انبار، فروش، دریافت و پرداخت، دارایی ثابت، حقوق و بهای تمام شده را به‌صورت خودکار فراهم کرده و گزارش‌های مالی یکپارچه‌ای را از وضعیت سازمان در ابعاد مختلف به شما ارائه می‌کند.این سیستم ضمن کمک به مدیران برای کنترل و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی، امکان ارزیابی واحدهای تجاری در مسیر حرکت به سمت اهداف تعیین شده را برای ذی‌نفعان داخلی و خارجی فراهم می‌کند.
 
یکی از نرم افزارهای حسابداری مالی که خیلی شبیه به نرم افزار حسابداری باتیز است نرم افزار حسابداری همکاران سیستم است. البته بین این دو نرم افزار حسابداری تفاوتهایی وجود دارد که بعدا در مقالاتی به آنها خواهیم پرداخت.
 
دریافت نسخه های آپدیت نرم افزار حسابداری باتیز و نرم افزار حسابداری سما و نرم افزار حسابداری بیت برای همه کاربران اجباری نیست ولی کاربرانی که می خواهند از امکانات جدید این نرم افزار استفاده نمایید باید نسخه های جدید را دریافت کرده و نصب کنند.