باسمه تعالي
امکانات سیستم اتوماسیون اداری ارگس
-
اطلاعات پایه
-
تعریف و تنظیمات دبیرخانه
-
عملیات ثبت نامه ها
-
عملیات کارتابل و ارجاعات
-
عملیات پیامها و کارتابل پیامها
-
تعریف جانشین و تفویض کارها
-
سیستم فرمساز
-
مدیریت جلسات و قرارها و تقویم
-
هشدارها و اطلاع رسانی
-
کاربران و سطوح دسترسی
-
گزارشات
-
کارتابل آفلاین
-
سیستم آرشیو اسناد راکد
-
پرونده ها و پروژه ها
-
اطلاعات پایه
-
امکان تعریف موضوعات نامه و کلید واژگان به صورت ساختار درختی
-
امکان تعریف انواع طبقه بندی امنیتی نامه (عادی و محرمانه و ...)
-
امکان تعریف انواع ارجحیت نامه (عادی، فوری، آنی و ..)
-
امکان تعریف روش ارسال نامه (دستی، پیک، ارباب رجوع، پست و ...)
-
امکان تعریف انواع روابط بین نامه ها (مانند عطف، پیرو، جوابیه و...)
-
امکان تعریف دلائل ارجاع، شرحها و پارافهای پرتکرار
-
امکان تعریف پست های سازمانی داخل سازمان و خارج سازمان به صورت درختی
-
امکان تعریف اشخاص (حقیقی و حقوقی ) طرف مکاتبه (شامل نام سازمان، سمت سازمانی، نام شخص، آدرسهای پستی، شماره های تلفن و فکس، Emailو سایر جزئیات).
-
امکان تعیین پست سازمانی هر شخص
-
تعریف گروههای مکاتباتی داخلی و خارجی، شخصی و عمومی.
-
امکان تعریف انواع مدارک پیوست نامه (از قبیل کتاب، مجله ، سی دی و ...)
-
امکان تعریف کلاسه های بایگانی (محل های بایگانی) به صورت ساختار درختی برای تعیین محل فیزیکی بایگانی نامه
-
امکان تعریف انواع الگو برای تایپ و چاپ نامه
تعریف و تنظیمات دبیرخانه
-
امكان تعريف چندين دبيرخانه به طور مجزا
-
امکان مشخص کردن فرمت شماره نامه برای هر دبیرخانه بر اساس سال و ماه و کد دبیرخانه و حروف ثابت و اندیکاتور
-
امکان تعیین شماره اولین نامه وارده / صادره ثبتی در تنظیمات دبیرخانه
-
امکان تعیین مستقل یا وابسته بودن شماره اندیکاتور نامه های وارده و صادره به هم
-
امکان تعیین فرستنده و گیرنده پیش فرض برای نامه های صادره و وارده
عملیات ثبت نامه ها
-
امکان ثبت نامه وارده
-
امکان تعیین محرمانگی (عادی، محرمانه و ...) برای نامه وارده
-
امکان تعیین اولویت (عادی، فوری و ...) برای نامه وارده
-
امکان تعیین موضوع نامه به صورت ساختار درختی برای نامه وارده
-
امکان تایپ چکیده نامه وارده
-
امکان تعیین محل بایگانی نامه وارده
-
امکان ثبت اطلاعات مربوط به نامه های عطف و پیرو و مرتبط ، برای نامه وارده
-
امکان تعیین مدارک پیوست و تایپ شرح آنها (مانند کتاب و سی دی و ...) برای نامه وارده
-
امکان اسکن نمودن تصویر نامه وارده
-
امکان الصاق نمودن کلیه فایلهای الکترونیکی از قبیل فایلهای Word و Excel و تصویری و صوتی و انواع فقشه ها و مدارک دیگر به نامه وارده و گردش آنها همراه نامه وارده
-
امکان ثبت اطلاعات مربوط به سایر گیرندگان و رونوشت های نامه وارده
-
امکان اصلاح Edit نامه تا قبل از ارسال به کارتابل گیرنده اصلی نامه
-
امکان تایید ثبت نامه وارده برای ارسال به کارتابل گیرنده اصلی نامه
-
امکان ثبت نامه وارده بدون شماره (شماره خالی/ سیار/ ندارد و ...)
-
امکان ثبت نامه داخلی
-
امکان تعیین محرمانگی (عادی، محرمانه و ...) برای نامه داخلی
-
امکان تعیین اولویت (عادی، فوری و ...) برای نامه داخلی
-
امکان تعیین موضوع نامه به صورت ساختار درختی برای نامه داخلی
-
امکان تایپ چکیده نامه داخلی
-
امکان تعیین محل بایگانی نامه داخلی
-
امکان ثبت اطلاعات مربوط به نامه های عطف و پیرو و مرتبط ، برای نامه داخلی
-
امکان تعیین مدارک پیوست و تایپ شرح آنها (مانند کتاب و سی دی و ...) برای نامه داخلی
-
امکان الصاق نمودن کلیه فایلهای الکترونیکی از قبیل فایلهای Word و Excel و تصویری و صوتی و انواع فقشه ها و مدارک دیگر به نامه وارده و گردش آنها همراه نامه وارده
-
نامه داخلی پس از ثبت به صورت اتوماتیک به کارتابل گیرنده اصلی منتقل می شود.
-
امکان ثبت پیش نویس نامه صادره
-
امکان تعیین کلیه موارد مربوط به نامه از قبیل محرمانگی، اولویت ، موضوعات ، عطف و پیرو برای نامه پیش نویس
-
امکان ارجاع و اصلاح پیش نویس صادره تا زمان نهایی شدن آن
-
امکان امضاء و برداشتن امضاء پیش نویس نامه
-
امکان تایید و تبدیل به پیش نویس به نامه صادره و ارسال به دبیرخانه
-
ثبت شماره اندیکاتور در مرحله تبدیل پیش نویس به نامه صادره
-
امکان تعیین الگوی نامه و چاپ نامه صادره
-
امکان ثبت ارسال نامه صادره و ثبت نحوه ارسال آن
عملیات کارتابل و ارجاعات
-
امکان تعریف یک یا چندین کارتابل برای یک شخص در سازمان (برای افرادی که چندین پست دارند)
-
امکان رویت نامه های ارجاع شده برای هر شخص در کارتابل مخصوص به خود
-
امکان رویت مدارک پیوست و تصویر الکترونیکی نامه در کارتابل
-
امکان افزودن مدارک پیوست جدید به نامه در کارتابل و در حین گردش نامه در سازمان همراه با ثبت اطلاعات شخص ثبت کننده آن مدرک پیوست جدید
-
امکان ثبت اقدامات انجام شده روی نامه توسط شخص در کارتابل
-
امکان مشاهده ارجاعات نامه از زمان ثبت تا آخر و شرح ارجاعات و اقدامات انجام شده توسط اشخاص مختلف
-
امکان ارجاع نامه به دیگران به صورت تکی و یا گروهی به صورت اصل نامه و یا رونوشت نامه
-
امکان ارجاع به چندین نفر با یک شرح ارجاع و یا به صورت شرح ها و دستورالعمل های مختلف برای هر شخص خاص به صورت اصل و یا رونوشت
-
امکان ثبت سئوالات و جوابهای مختلف پیگیری بر روی ارجاع خاص جهت پرهیز از دستورالعمل های شفاهی
-
امکان بایگانی کردن شخصی و خارج کردن از بایگانی شخصی و گردش مجدد نامه در سازمان
-
امکان بایگانی کردن دائم
-
امکان ثبت پیش نویس روی نامه ارجاع شده
-
امکان ساختن پوشه های مجازی مختلف در کارتابل و انتقال نامه ها به آن پوشه ها جهت دسته بندی کارها
-
پي نوشت تصويري براي نامه ها و استفاده از قلم نوری
-
امکان افزودن به لیست پیگیری در ارجاع نامه
عملیات کارتابل پیامها
-
هر شخص که به عنوان کاربر در سیستم تعریف می شود دارای کارتابل پیام شبیه به یک Email می شود.
-
امکان رویت پیامهای وارده برای هر شخص در کارتابل پیام مخصوص به خود
-
امکان رویت مدارک و تصاویر پیوست
-
امکان افزودن مدارک پیوست جدید به پیام در کارتابل و در حین گردش پیام در سازمان همراه با ثبت اطلاعات شخص ثبت کننده آن مدرک پیوست جدید
-
امکان ارجاع (Forward) پیام به افراد دیگر همراه با اضافه کردن یا حذف قسمتی از متن پیام
-
امکان حذف پیام از لیست پیامها
-
امکان پاسخ به پیام (Reply) همراه با کم و زیاد کردن مدارک پیوست و متن پیام
-
امکان ثبت و ارسال پیام جدید با مدارک پیوست دلخواه برای یک یا چندین نفر به صورت همزمان
-
امکان رویت پیامهای صادره
-
امکان رویت پیامهای حذف شده
تعریف جانشین و تفویض کارها
-
امکان تعریف جانشین
-
امکان تفویض بخشی از کارها و نامه ها به جانشین
-
امکان تعیین محدوده زمانی برای جانشین
گزارشات و جستجوی نامه
-
جستجوي نامه بر اساس تمام فيلدها
-
جستجوي ارجاعات نامه
-
جستجوي پيام ها