-

کارتابل نامه های اداری در نرم افزار اتوماسیون اداری بسیار مهم و حیاتی است. وقتی نامه اداری وارد سازمان می شود آنگاه باید در سازمان گردش پیدا کند. گردش نامه های اداری در سازمان توسط نرم افزار اتوماسیون اداری صورت می گیرد. 

در نرم افزار اتوماسیون اداری کارتابل قلب سیستم است و هر کس بعد از ورود به سیستم اتوماسیون اداری باید وارد کارتابل شده و تمام نامه های اداری خود را ملاحظه نماید. 

امکاناتی که در کارتابل نرم افزار اتوماسیون اداری وجود دارد می تواند به شرح زیر باشد:

لیست نامه های اداری ارجاع شده به شخص

اولین چیزی که در کارتابل دیده می شود لیست نامه های اداری است که به شخص ارجاع داده شده است. وقتی کسی نامه ای را به شما ارجاع دهد این نامه وارد کارتابل شما می شود و شما می توانید لیست تمام این نامه های اداری که به شما ارجاع شده است را در کارتابل نامه های اداری ببینید.

رویت نامه اداری

در کارتابل نامه های اداری یکی از امکاناتی که باید وجود داشته باشد بحث رویت نامه های اداری است. با زدن این دکمه نامه اداری را می توانید ببینید و جزئیات آنرا مشاهده نمایید.

در این قسمت باید بتوانید تصاویر پیوست نامه اداری را نیز ببینید. تصاویر و مدارک پیوست نامه اداری هم می تواند به صورت عکس باشد و هم می تواند به صورت فایل های اکسل و word و ... باشد.

یکی دیگر از مواردی که می توانید در این قسمت ببینید تاریخچه گردش نامه های اداری می باشد. تاریخچه نامه های اداری از مواردی است که می تواند برای شما بسیار مهم باشد. با دیدن این تاریخچه در اتوماسیون اداری شما می توانید ببینید که این نامه اداری به چه کسانی ارجاع شده است و چه افرادی چه کارهایی انجام داده اند و چه دستورالعمل هایی روی این نامه  اداری صادر شده است.

یکی از مزایایی که در اتوماسیون اداری وجود دارد همین رویت تاریخچه نامه اداری و دستوالعمل هایی است که بر روی نامه صادر شده است. 

 

ارجاع نامه اداری

ارجاع نامه اداری یکی از امکاناتی است که در کارتابل نامه اداری وجود دارد. در ارجاع نامه شما نامه را به شخص دیگری ارجاع می دهید. ارجاع نامه اداری در اتوماسیون اداری بر اساس ساختار سازمانی صورت می گیرد. در بحث تعریف ساختار سازمانی شما تعیین می کنید که هر شخصی به چه افرادی می تواند نامه ارجاع دهد.

 

از مواردی که در کارتابل نامه ها وجود دارد بحث نامه هایی است که در کارتابل نمایش داده می شود ولی شخص کار خاصی نباید روی آنها انجام دهد. در حقیقت این نامه ها به صورت رونوشت برای وی ارسال شده اند و در کارتابل وی نمایش داده می شوند. اینها جهت اطلاع هستند و فقط برای این است که وی از وجود چنین نامه و یا دستورالعملی بر روی این نامه مطلع شود. در نرم افزار اتوماسیون اداری قلم محصول شرکت داده پردازان ارگس امکان ارجاع نامه به صورت رونوشت یعنی جهت اطلاع وجود دارد.

 


منبع : گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس
این خبر توسط گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس برای سایت آماده شده است