-

 تا پایان سال برنامه حذف یارانه نداریم
🔸قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شناسایی اقشار پردرآمد در حال حاضر هدفگذاری شده است و با توجه به تنفسی که مجلس به دولت داده، در سال جاری برنامه جدی برای حذف برخی خانوارها از شمول دریافت یارانه نقدی نداریم.

 

قدرت خرید خانوارها آب رفت/لزوم توجه به سطح درآمدخانوار در کنار اشتغال
🔸مشاور اقتصادی رئیس جمهور با تأکید بر ضعیف شدن بنیه اقتصادی خانوار گفت:کشور در سال های آینده با پدیده مقیاس بزرگ ورود به بازار کار مواجه خواهد شد.موضوع مهمی که همزمان با شغل باید مدنظر قرار گیرد، موضوع سطح درآمد خانوارها است.

 

نرم افزار حسابداری - نرم افزار حسابداری باتیز - نرم افزار اتوماسیون اداری قلم - نرم افزار حسابداری سما (سیستم مالی ارگس)

 

اپراتور دوم پروانه تلویزیون تعاملی گرفت
🔸ایرانسل پروانه راه اندازی تلویزیون تعاملی دریافت کرد.

 

قیمت جهانی نفت کاهش یافت
🔸قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 40 سنت کاهش به 55 دلار و 4 سنت رسید.

 

 

طلا به 1202 دلار رسید
🔸قیمت هر اونس طلا امروز نیم درصد کاهش داشت و به 1202 دلار و 90 سنت رسید.

 

 صدور صورتحساب برای 49 میلیون سهامدار عدالت تا پایان سال
🔸رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تمام تلاش ما این است که قبل از انقضای سال صورت حساب همه 49 میلیون سهامدار عدالت را به صورت اینترنتی در اختیارشان قرار دهیم که مطلع باشند چه مقدار سود برایشان واریز شده و چه مقدار سهم در ازای آن سود قابل آزادسازی است.

 

ریزش 2500 واحدی شاخص بورس با گشایش بانکی‌ها/بانک مرکزی مقصر است

🔸عضو هیات علمی دانشگاه با بیان این که با بازگشایی سهام های بانکی در هفته های جاری شاهد افت بیشتری در شاخص بورس خواهیم بود گفت: بجای اینکه بانک مرکزی و هیات عامل بانک ها جوابگو باشند سازمان بورس چوب انتقادات را می خورد.

 

سیستم ناوبری پرواز تهران قشم زاگرس از کار افتاد
🔸سیستم ناوبری پرواز امروز شماره 4085 هواپیمایی زاگرس از تهران به مقصد قشم 15 دقیقه بعد از پرواز از کار افتاد.

 

 

کارگران بدون بیمه پلاسکو 4 ماه مقرری بیکاری می‌گیرند
🔸مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت کار با اشاره به مصوبه هیئت دولت درباره کارگران حادثه دیده پلاسکو گفت: مقرر شد کارگران بدون بیمه پلاسکو مطابق مصوبه هیئت دولت 4ماه مقرری بیکاری بگیرند.

 

مسئولیت نظارت برگران فروشی کالاهای اساسی بر عهده چه سازمانی است؟
🔸مسئولیت تولید و تامین کالا‌های اساسی تا قبل از مرحله عرضه، براساس قانون انتزاع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است اما روند نظارت بر فروش و انجام اقدامات لازم در مقابل گران فروشی در سطح خرده فروشی، مسئولیتی بوده که کماکان بر عهده سازمان حمایت قرار دارد.

 

توضیحات وزیر کشاورزی درباره نحوه تامین میوه شب عید
🔸وزیر جهاد کشاورزی گفت: ذخیره‌سازی و تامین میوه برای عید، برنامه عادی و طبیعی دولت است که براساس مصوبات تنظیم بازار انجام می‌شود.