-

بر اساس مذاکراتی که با مجریان نمایشگاه اینفوکام صورت گرفته، قرار است پاویون ایران در نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری اینفوکام برگزار شود.

به گزارش گروه وبگردی نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس از ایتنا ، مدیر ارشد فروش نمایشگاه اینفوکام آفریقا و خاورمیانه در یک نشست خبری در رابطه با نمایشگاه اینفوکام خاورمیانه و آفریقا ۲۰۱۶ گفت: اینفوکام انجمن تجاری بین‌المللی در صنعت فناوری اطلاعات و محصولات صوت و تصویری است که در سال ۱۹۳۹ تاسیس شده و در حال حاضر دارای ۵ هزار عضو شامل تولیدکنندگان، مونتاژگران، مشاوران، برنامه‌نویسان، کاربران و مصرف کنندگان نهایی و صاحبان محصولات چندرسانه‌ای از ۱۲ کشور آمریکایی، اروپایی، آسیا، امریکای جنوب و روسیه می‌باشد.


نیراج دلال با اشاره به فراگیر شدن سیستم‌های صوتی و تصویری در زندگی مردم گفت: این نمایشگاه فرصتی برای فعالان این بخش فراهم می‌کند تا با جدیدترین محصولات IT آشنا شوند و دانش خود را به‌روز کنند و در کنار آشنایی با ایده‌های جدید، شرکای تجاری برای برند خود انتخاب نمایند و با راهکارهای ارائه شده از سوی آنها به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کنند.

در این نمایشگاه ظاهرا محصولات نرم افزاری مثل نرم افزار های حسابداری و نرم افزار اتوماسیون اداری به معرض نمایش نمی آید. بدیهی است که این نرم افزارها ممکن است که رونق بهتری به این نمایشگاه بدهد.

مدیر ارشد فروش نمایشگاه اینفوکام آفریقا و خاورمیانه به ارزش ۳ میلیارد دلاری محصولات صوت و تصویری در بازار منطقه اشاره کرد و گفت: نرخ رشد ۱۴ درصدی محصولات صوتی و تصویری در مقایسه با محصولات IT که در سال ۲۰۱۴ تنها نیم درصد و در سال ۲۰۱۷ تنها ۲.۵ درصد تخمین زده شد؛ نشان دهنده پتانسیل بالای این صنعت می‌باشد.


وی درباره سمینارهای جانبی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود، گفت: در نمایشگاه سه روزه امسال سه سمینار آموزش مربوط به محصولات صوتی و تصویری برای دانشجویان و دانشگاهیان، سمینار تخصصی در حوزه فناوری و جایگاه آن در محصولات صوت و تصویر و سمینار معرفی محصولات تولیدی به صورت رایگان برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
 

در این راستا پیشنهاد می شود که محصولات نرم افزار حسابداری را در حاشیه این نمایشگاه عرضه کرد. نرم افزار اتوماسیون اداری هم امروزه به یک نیاز اصلی تبدیل شده است.

 

اتوماسیون اداری 

اتوماسیون اداری ارگس

نرم افزار حسابداری


منبع : گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس
این خبر توسط گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس برای سایت آماده شده است