-

در بازار نرم افزارهایی را مشاهده می کنیم که در دامنه وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند. این گستره وسیع و استفاده زیاد از این نرم افزارها می تواند دارای دلایل گوناگونی باشد.

یکی از دلایل در فراگیر شدن استفاده از نرم افزار می تواند قیمت آن نرم افزار باشد. نرم افزارهای زیادی هستند که به علت قیمت پایینی که دارند سریع فراگیر می شوند. 

یکی از دلایل دیگر در فراگیر شدن یک نرم افزار ، توزیع گسترده آن می تواند باشد. نرم افزاری که به راحتی در همه جا بتوان آنرا یافت و به راحتی آنرا بدست آورد.

یکی دیگر از دلایل استفاده وسیع از نرم افزار ، چه نرم افزار حسابداری یا نرم افزار دیگر ، آموزش آن نرم افزار است. کاربران به استفاده از نرم افزاری که دارای آموزش باشد راغبتر هستند تا نرم افزاری که هیچ آموزشی ندارد و باید با روشهای سعی و خطا فهمید که چگونه باید از آن استفاده نمود.

امروزه و در سایه پیشرفت تکنولوژی معمولا راهنمای نرم افزارها را به صورت فیلم های آموزشی می سازند. یکی از بهترین راههای آموزش یک نرم افزار درست کردن فیلم های آموزشی برای نشان داده کاربرد آن نرم افزار است. 

حتی زمانی که شما فارسی زبان هستید و می خواهید کار با یک نرم افزار انگلیسی را یاد بگیرید ، اگر فیلم آموزشی از آن نرم افزار را داشته باشید بهتر می توانید آنرا یاد بگیرید و با کارکرد و کاربرد آن آشنا شوید.

در همین راستا شرکت داده پردازان ارگس برای نشان دادن روش استفاده از نرم افزار حسابداری باتیز ، اقدام به تهیه فیلم های آموزشی کرده است و این فیلم های آموزشی را به صورت رایگان در اختیار عموم علاقمندان قرار داده است.