-

آقای فیروزآبادی اظهار داشت که از نظر ما هیچگونه ابهامی در اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات وجود ندارد. وی افزود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوبه شورای عالی فضای مجازی را در این فاز رعایت کرده است. 


به گزارش گروه نرم افزار حسابداری از مهر، تاکنون در این زمینه اقدامات موفقیت آمیز بوده و امیدواریم تمامی اهداف تحقق پیدا کند.

وی با تاکید بر اخذ مجوزهای لازم در مراحل مختلف از شورای عالی فضای مجازی گفت : از کسانی که در این زمینه ابهام دارند، سوال کنید؛ از نظر مرکز ملی فضای مجازی، هیچگونه ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

فیروزآبادی در مورد نارضایتی برخی اعضا از عدم برگزاری مرتب جلسات شورا نیز تاکید کرد: این موضوع مطرح نیست و آقای رئیس جمهور تقریبا ماهی یکبار، جلسات شورای عالی فضای مجازی را برگزار می‌کنند.

برخی اخبار حاکی از آن بود که آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی که شنبه ۶ شهریورماه و در فاصله یک روز مانده به رونمایی از شبکه ملی اطلاعات برگزار شد، با حواشی مختلفی همراه بود.

ما به عنوان یک شرکت نرم افزاری که در زمینه تولید نرم افزار حسابداری فعالیت می کنیم ، مشتاقانه منتظر راه اندازی این شبکه ملی هستیم. از آنجا که نرم افزار حسابداری ارگس می تواند روی بستر وب هم کار کند ، راه اندازی این شبکه کمک شایانی به ما خواهد کرد.

 


منبع : گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس
این خبر توسط گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس برای سایت آماده شده است