-

نرم افزار حسابداری نیز مانند هر ابزار دیگری زمانی مفید است که بتوان از آن به روش بهینه استفاده نمود. در مقالات قبل در مورد کنترل کیفیت نرم افزار حسابداری و سایر نرم افزار از جمله نرم افزار اتوماسیون اداری صحبت کردیم. البته مقالات در مورد کنترل کیفی محدود به این دو نوع خاص از نرم افزار نمی شود و می تواند شامل همه نرم افزار ها باشد.

وقتی که یک شرکت یا موسسه و یا یک بنگاه اقتصادی متولد می شود ، متحمل هزینه هایی می شود. هزینه هایی مانند دریافت مجوز کسب و کار و تهیه مکان و ... .

این نوع هزینه را که هزینه های قبل از بهره بردای می نامند باید کاملا ثبت و ضبط شوند و اسناد حسابداری آنها ثبت شود. بهترین جا برای ثبت اسناد حسابداری همان نرم افزار حسابداری است. امروزه دیگر تهیه نرم افزار حسابداری هم به یکی از ضروریات بنگاه های اقتصادی تبدیل شده است و تقریبا اکثر بنگاههای اقتصادی و شرکت ها در همان بدو شروع کار ، نرم افزار حسابداری را تهیه می کنند. 

این مقاله را هم از دست ندهید : کنترل کیفیت نرم افزار حسابداری 

این باعث می شود که آموزش نرم افزار حسابداری به یک دغدغه برای حسابداران تبدیل شود و همه حسابداران به نوعی به دنبال یادگیری نرم افزار حسابداری باشند.

در این راستا شرکت داده پردازان ارگس اقدام به تهیه فیلم آموزش حسابداری با استفاده از نرم افزار حسابداری باتیز نموده است. این فیلم آموزشی که در 26 جلسه تهیه شده است به صورت رایگان در سایت شرکت قرار گرفته است که شما می توانید آنرا به راحتی دانلود نمایید و از آموزشهای آن بهره مند شوید.

جهت دانلود فیلم آموزش نرم افزار حسابداری به آدرس زیر مراجعه نمایید.

دانلود فیلم آموزش نرم افزار حسابداری

 

در زمینه آموزش نرم افزار حسابداری باید این نکته را متذکر شد که یادگیری یک یا دو نرم افزار حسابداری برای هر حسابداری ضروری است ولی بیشتر از آن کاملا اختیاری است زیرا اکثر نرم افزار های حسابداری مشابه هم هستند و با یادگیری یکی از آنها می توانید با سایر آنها کار کنید و مشکل خاصی نخواهید داشت.

در مورد نرم افزار اتوماسیون اداری نیز وضع به همین منوال است. اگر مفاهیم نرم افزار اتوماسیون اداری را یاد بگیرید متوجه می شوید که اکثر نرم افزار های اتوماسیون اداری بازار شبیه هم هستند و فقط در جزئیات با هم فرق دارند.