-

به گزارش گروه نرم افزار حسابداری مالی و اتوماسیون اداری ارگس ، یکی از فناوری‌های جدید و مورد اقبال در دنیای امروز، فناوری حافظه‌های سه‌بعدی است که بازیگران زیادی را متوجه خود نموده است.

حافظه های سه بعدی دارای تکنولوژی پیشرفته و پیچیده ای است. که در حال رشد است.

شرکت توشیبا به‌تازگی در ادامه گسترش فعالیت‌ها و نیز طی برنامه‌ریزی ویژه‌ای قصد دارد تا چند کارخانه جدید تولید ریزتراشه‌های کامپیوتری یا FAB را به صورت اختصاصی برای ساختن حافظه‌های فلش سه‌بعدی راه‌اندازی کند.


به گزارش گروه نرم افزار حسابداری مالی و اتوماسیون اداری ارگس به نقل از ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، در حال حاضر شرکت‌های صاحب‌نام مختلفی برای در دست گرفتن بازار نسل بعدی حافظه‌ها در حال تلاش هستند که بی‌تردید یکی از نام‌های مشهور در میان آنها، شرکت مشهور توشیبا است.

مطابق اطلاعات منتشره، به تازگی این شرکت طرح جدیدی را معرفی و عملیاتی کرده است که بر اساس آن قرار است تا در منطقه می(Mie) در کشور ژاپن، در همین زمینه خط تولید جدیدی برای این شرکت طراحی و پیاده‌سازی شود.

آمار و ارقام جدید نشان می‌دهند که دیگر فناوری DSLR به‌عنوان محبوب‌ترین فناوری در بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن به‌حساب نمی‌آید و واقعیت مجازی جای آن را گرفته است.


به گزارش گروه نرم افزار حسابداری مالی ارگس از ایتنا ، بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن به‌عنوان یکی از بازارهای مولف جهان نشان‌دهنده یک نسخه کوچک از رویکرد آینده بازار جهانی است.

به همین دلیل نیز محصولاتی که در این بازار مورد تائید قرار می‌گیرند و تمرکز بر روی آنها بسیار بالا رفته است می‌توانند برای شرکت‌های بین‌المللی جذابیت بالاتری داشته باشند.