آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری CRM

آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری CRM

گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس - آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری CRM
آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری CRM
متن زیر نوشته ای است در جهت اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نیاز سازمانها به نرم افزار CRM. در پایان هم می توانید با استفاده از لینک داده شده امکانات نرم افزار CRM ارگس که یکی از زیر سیستم های نرم افزار حسابداری باتیس است را ببینید.

در دنیای رقابتی امروز ، اعتبار یک سازمان موفق ، بر پایه روابط بلند مدت و موثر با مشتریان بنا می شود. از این رو مشتری و رضایت او رمز موفقیت هر سازمان و ضامن بقای آن محسوب می شود. در همین خصوص مهم ترین عامل جلب رضایت و ایجاد وفاداری مشتریان را می توان علاوه بر دریافت محصولات مورد انتظار ، ارائه خدمات برتر و مناسب به آنها دانست و سازمانی که یکی از اهداف خود را ارائه خدمات مناسب و خلق ارزش با محوریت تامین انتظارات و نیازهای مشتری قرار داده باشد، می تواند با رعایت و به کارگیری سایر اصول مدیریت در کنار قابلیتهای فناوری اطلاعات ، حرکت خود را مسیر موفقیت تضمین کند.

 

توجه به مشتری در قالبهای مختلف نظیر جلب رضایت مشتریان، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی تجلی پیدا می کند و از آن با نام "مشتری محوری" یاد می شود که بر ارائه خدمات مناسب بر پایه شناخت و پوشش نیازها، علاقمندیها و انتظارات مشتریان در تقابل با امکانات سازمان اشاره دارد.

 

از جمله ویژگیهای مشتری محوری که جایگاه خاصی به آن بخشیده است حفظ یکپارچگی اطلاعات مربوط به مشتریان جهت ارائه خدمات بهتر به آنها است. این اطلاعات یکپارچه و مرتبط به هم ، سازمان را در جهت ارائه خدمات مناسب و مطابق با نیازها و انتظارات مشتریان، همچنین تهیه گزارش های تحلیلی و آماری یاری می کنند.

 

با توجه به مباحث فوق مشخص می شود که یکی از اصول مهم مشتری محوری، ایجاد و حفظ رابطه ای موثر، مستمر و مناسب با مشتری است. بنابراین تعریف چگونگی و ماهیت این ارتباط اهمیت فراوانی دارد. این ارتباط پویا و با اهمیت می بایست با توجه به شیوه های کارآمد و بر اساس برنامه ها و فرآیندهای مدون و مطابق با اهداف، امکانات و سیاستهای سازمان برنامه ریزی شده و اجرا گردد. در همین راستا و با هدف فوق، نظام و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM شکل گرفته و توسعه پیدا کرده اند و امروزه نیز با تجهیز آنها به وسیله قابلیتهای مختلف فناوری اطلاعات ، شاهد تحولات گسترده ای در شیوه های تجارت، نحوه مدیریت و ارتباط سازمان با مشتریان هستیم.

 

در یک جمع بندی می توان گفت که مدیریت ارتباط با مشتری نظامی است که سعی بر آن دارد کلیه فرآیندها و ارتباطات درون و برون سازمانی مرتبط با مشتری را به صورت یکپارچه و هماهنگ با مطلوبیت ها و منافع هر دو طرف (مشتری و سازمان) سازمان بخشیده و راهبری کند. همان طور که اشاره شد امروزه با مطرح شدن قابلیت های فناوری اطلاعات و کاربرد آنها در مدیریت ارتباط با مشتری CRM سیستم های مذکور در قالب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) و راه حل های سازمانی ارائه می شوند.

 

هر چند برقراری ارتباط با مشتریان به صورت یک نظام سازمانی بسیار مهم است لیکن هنگامی که این نظام با ابزار فناوری اطلاعات تجهیز و پشتیبانی می شود، ارزش افزوده فراوانی را برای سازمان به دنبال خواهد داشت.

 

البته باید توجه داشت که نمی توان منکر تاثیر و جایگاه مهم عامل انسانی در این نظام شد، چرا که در آخرین سطوح تحلیل و استنتاج اطلاعات، تنها خرد و اندیشه آدمی است که می تواند نقش ایفا کرده و با توجه به ابعاد و متغیرهای مختلف ، اقدام به تصمیم گیری کند.

 

قسمت های اساسی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارای سه قسمت اساسی می باشد. قسمت اول را بازاریابی یا همان Marketing می نامند. در این قسمت از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یک سرنخ از یک مشتری بالقوه پیدا و ثبت می شود و مذاکره با وی تا حصول نتیجه ادامه پیدا می کند.

قسمت دوم را فروش و یا همان Sales می نامند. کلیه پروسه فروش در این قسمت از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است.

قسمت سوم را خدمات پس از فروش یا همان Service می نامند. کلیه خدمات پس از فروش در این قسمت از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نگهداری و مدیریت می شود.

شرکت داده پردازان ارگس در جهت تامین نیازهای سازمان های مختلف به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری اقدام به تولید نرم افزار CRM نموده است. این نرم افزار که یکی از زیر سیستم های نرم افزار حسابداری باتیز می باشد دارای هر سه قسمت بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش می باشد. جهت دیدن امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت داده پردازان ارگس از لینک زیر استفاده نمایید.

 

امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ارگس


منبع : گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس
این خبر توسط گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس برای سایت آماده شده است

سایر موارد

تعرفه اینترنت نامحدود تصویب شد

تعرفه اینترنت نامحدود تصویب شد

ارگس- معاون وزیر ارتباطات از تصویب سرویس اینترنت ن

دوشنبه 2 مرداد 1396

نقش نرم افزار در توسعه کسب و کار

نقش نرم افزار در توسعه کسب و کار

کسب و کار شما هر چیزی که باشد ، وجود نرم افزار در

ﺳﻪشنبه 26 ارديبهشت 1396

حذف ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از بیمه شخص ثالث

حذف ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از بیمه شخص ثالث

گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس -

ﺳﻪشنبه 10 اسفند 1395

تغییر مالیات بر ارزش افزوده به مصرف  خنده سازمان مالیاتی، نگاه نگران مردم

تغییر مالیات بر ارزش افزوده به مصرف خنده سازمان مالیاتی، نگاه نگران مردم

گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس -

ﺳﻪشنبه 10 اسفند 1395

افزایش حقوق‌ها متناسب با تورم

افزایش حقوق‌ها متناسب با تورم

گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس -

ﺳﻪشنبه 10 اسفند 1395

واتس‌اپ و روش رقابتی جدید

واتس‌اپ و روش رقابتی جدید

نرم افزار ارگس - واتس‌اپ ویژگی جدیدی شبیه استوری د

چهارشنبه 4 اسفند 1395

برنامه نویسی دولت برای دولت

برنامه نویسی دولت برای دولت

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ گفت: این ت

یکشنبه 1 اسفند 1395

لیست نرم افزار های حسابداری

لیست نرم افزار های حسابداری

مشخصات نرم افزار حسابداری بیت در سایت accsoft.ir ث

پنجشنبه 28 بهمن 1395

تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها

تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها

گروه نرم افزار حسابداری باتیز به نقل از سایت های خ

ﺳﻪشنبه 26 بهمن 1395

خبرهای اقتصادی و حسابداری جدید 3

خبرهای اقتصادی و حسابداری جدید 3

نرم افزار حسابداری باتیز ، مدیر عامل انجمن صادرات

پنجشنبه 21 بهمن 1395

30 درصد از مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداریها به شهرکهای صنعتی تعلق گرفت

30 درصد از مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداریها به شهرکهای صنعتی تعلق گرفت

گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس -

دوشنبه 18 بهمن 1395

 3 روز بارش مستمر در ایران ولی بارش ها هنوز منفی

3 روز بارش مستمر در ایران ولی بارش ها هنوز منفی

با وجود 3 روز بارش مستمر در اقصی نقاط کشور، در تما

دوشنبه 11 بهمن 1395

اخبار متفرقه اقتصادی و مالی برای حسابداران 6

اخبار متفرقه اقتصادی و مالی برای حسابداران 6

نرم افزار حسابداری - برخی از خبرهای حسابداری و اقت

شنبه 9 بهمن 1395

رکورد جدید علی‌بابا در فروش

رکورد جدید علی‌بابا در فروش

ارگس – شرکت علی‌بابا با افزایش ۵۴ درصدی در فروش و

شنبه 9 بهمن 1395

 رشد مخارج مصرفی در کدام دولت منفی شد

رشد مخارج مصرفی در کدام دولت منفی شد

نرم افزار حسابداری - نمودار رشد مخارج مصرفی دولت ه

شنبه 9 بهمن 1395

اخبار جدید حسابداری برای حسابدارن

اخبار جدید حسابداری برای حسابدارن

نرم افزار حسابداری - نمایندگان مجلس دستگاه‌ها و شر

جمعه 8 بهمن 1395

اخبار متفرقه اقتصادی و مالی برای حسابداران 4

اخبار متفرقه اقتصادی و مالی برای حسابداران 4

چرا واردات تراریخته را 10 سال کتمان کردید؟ /کلانت

جمعه 8 بهمن 1395

اخبار متفرقه اقتصادی و مالی برای حسابداران 3

اخبار متفرقه اقتصادی و مالی برای حسابداران 3

دست رانتخوارانِ چسبیده به دولتمردان را کوتاه کنید

جمعه 8 بهمن 1395

اخبار متفرقه اقتصادی و مالی برای حسابداران 2

اخبار متفرقه اقتصادی و مالی برای حسابداران 2

شورای اقتصادی 5 ماه در اعلام نرخ خرید تضمینی محصول

جمعه 8 بهمن 1395

اخبار متفرقه اقتصادی برای حسابداران و مدیران مالی

اخبار متفرقه اقتصادی برای حسابداران و مدیران مالی

مذاکره ایران و ترکیه برای حذف دلار و یورو از تجارت

جمعه 8 بهمن 1395

سایر مقالات

هفت قانون برای موفقیت داشبوردها
داشبوردها یا همان گزارشات مدیریتی متقاضیان بسیار ز....
سه ویژگی نرم افزار حسابداری پیمانکاری باتیز
نرم افزار حسابداری باتیز به علت ساختار کدینگ و نحو....
خلاصه مبانی فرضیه‌ی بی‌اثری
گروه و اتوماسیون اداری ارگس - خلاصه مبانی فرضیه‌....
چگونگی وصول مطالبات از بدهکار فراری و ثبت حسابداری
گروه و اتوماسیون اداری ارگس - چگونگی وصول مطالبا....
کدینگ حسابداری در نرم افزار حسابداری
اتوماسیون اداری قلم - کدینگ حسابداری در نرم افزار ....
امکانات نرم افزار حسابداری تجمیعی
گروه اتوماسیون اداری قلم - نرم افزار حسابداری تجم....