-

بازاریابی و تبلیغات و فروش برای هر شرکتی لازم و ضروری است. درآمد هر شرکت از ارائه کالا و یا خدمات به مشتریان حاصل می شود و کار بازاریابی و تبلیغات پیدا کردن مشتریان بالقوه برای محصولات شرکت است و کار فروش نیز ، فروش محصول به مشتری است.

برای اینکه این تیم به صورت منسجم و خوب کار کند نیاز است که چند چیز را رعایت کند.

اول باید یک برنامه و طرح آماده کند که در آن وظیفه هر کسی برای بازاریابی و تبلیغات و فروش مشخص باشد. برای داشتن یک برنامه خوب نیاز به دانش بازاریابی داریم. اینکه بازار هدف ما کجاست؟ مشتریان ما چه کسانی هستند؟ چه محصولی باید به آنها ارائه دهیم و با چه قیمتی؟

 

برای همین منظور در سایت آموزش آنلاین ارگس  یک دوره آموزشی بازاریابی ، تبلیغات و فروش به صورت کاملا رایگان قرار داده شده است که می توانید از طریق لینک زیر به این دوره آموزشی رایگان دسترسی داشته باشید.

فروش ، تبلیغات و بازاریابی

غیر از علم بازاریابی و فروش ، این تیم احتیاج به ابزار دارد. ابزاری که برای اینکار خیلی لازم است نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت داده پردازان ارگس یکی از نرم افزارهای قدرتمند بازار می باشد که می تواند به تیم بازاریابی ، تبلیغات و فروش شرکت ها کمک کند که با هم ارتباط خوبی داشته باشند و هماهنگ با هم عمل نمایند.

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ارگس

 

این نرم افزار که با بررسی نرم افزار CRM مایکروسافت طراحی و پیاده سازی شده است ، قابلیتهای فراوانی دارد که می توانید توسط لینک بالا به آن دسترسی پیدا کنید. 

نکته مهم این است که این نرم افزار CRM متصل به یک نرم افزار حسابداری قوی است که دارای نرم افزار خزانه داری و انبار و حسابداری انبار می باشد. بنابراین تمامی موارد مربوط به کنترل موجودی و دریافت و پرداخت ها و عملیات چک که مربوط به مشتریان هستند را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد.

 


منبع : گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس
این خبر توسط گروه نرم افزار حسابداری و اتوماسیون اداری ارگس برای سایت آماده شده است