ثبت کارکرد ماهیانه پرسنل در نرم افزار حسابداری باتیز

ابتدا وارد نرم افزار حسابداری باتیز شده در منوی منابع انسانی زیر منوی حقوق و دستمزد در بخش اطلاعات عملکردی روی زیر سیستم کارکرد ماهیانه پرسنل کلیک کرده، فرم مربوطه باز می شود.

در این فرم اطلاعات پرسنل هایی که قبلا برای آنها کارکرد ماهیانه تعریف کرده اید را نشان می دهد (فلش شماره 1)روی هر کدام از پرسنل که کلیک کنید و در جدول پایین اطلاعات مربوط به کارکرد ماهیانه آن پرسنل را می توانید ببینید(شماره 2) و برای اینکه کارکرد ماهیانه جدیدی را تعریف کنید روی دکمه جدید کلیک کرده تا فرم ورود اطلاعات باز شود. (فلش شماره 3)

 

با کلیک روی دکمه جدید فرمی که در تصویر زیر مشاهده می کنید را می بینید .

نکته حایز اهمیتی که در اینجا وجود دارد این است اگر برای پرسنلی کارکرد ماهیانه در ماه جاری ثبت شده باشد دیگر دکمه جدید برای آن پرسنل غیرفعال می باشد.

در این فرم سال و ماه و شماره پرسنلی به همراه نام و نام خانوادگی درج شده است در هر کدام از بخش های مربوطه اطلاعات را وارد کنید اطلاعاتی اعم از مرکز هزینه (در واقع هر پرسنلی که در هر بخشی از شرکت یا سازمان فعالیت دارد هزینه حقوق و دستمزدش باید از همان بخش پرداخت شود و جز هزینه های همان بخش محسوب می گردد.) روزهای کارکرد، ساعت کارکرد، اضافه کار عادی و ....دیگر اطلاعات را وارد کرده و در جداول سمت چپ هم سایر مزایا و کسورات نمایش داده شده اند و در نهایت پس از ثبت کامل اطلاعات دکمه ذخیره را می زنیم.

 

اگر بخواهید اطلاعات کارکرد ماهیانه پرسنلی را تغییر دهید و یا روی آن اصلاحاتی صورت دهید ابتدا پرسنل مورد نظر را انتخاب نمایید سپس دکمه اصلاح در بالای فرم را بزنید فرم اطلاعات کارکرد ماهیانه را که قبلا ثبت کرده اید باز می شود و می توانید اطلاعات را اصلاح کنید. برای حذف اطلاعات کارکرد ماهیانه کافی است روی دکمه حذف کلیک نمایید.