شرح هاي پيش فرض را ما در اینجا وارد می کنیم تا زمانی که خواستیم در سند حسابداری ، شرحی برای سند وارد کنیم از اینها استفاده کنیم.

این کار باعث می شود که هم شرح های اسناد ما کمی استاندارد شود و هم سرعت کار بالا برود.

برای ثبت اطلاعات شرح های پیش فرض باید وارد برنامه شوید.

از منوی مالی گزینه حسابداری و سپس از قسمت اطلاعات پایه ، گزینه شرح های پیش فرض را انتخاب نمایید.

شرح های پر کاربرد

 

برای ایجاد یک شرح پیش فرض (پرکاربرد) دکمه جدید را بزنید .

در فرم باز شده ، شرح پیش فرض خود را وارد نمایید:

مثلا : بابت دریافت از 

سپس کمه ذخیره را بزنید تا این شرح ذخیره شود.