یکی از مواردی که در سطوح دسترسی کاربر در نرم افزار حسابداری باتیز وجود دارد دسترسی کاربران به محل خدمت پرسنل است. شرکت هایی که دارای چندین محل خدمت هستند ، برای مثال شرکت هایی که دارای دفتر مرکزی و کارخانه و دفتر فروش مجزا هستند ، دارای سه محل خدمت هستند. 

فرض کنیم می خواهیم کاری کنیم که مسئول حقوق و دستمزد کارخانه ، فقط بتواند اطلاعات پرسنل کارخانه را ببیند و اطلاعات پرسنل دفتر مرکزی و دفاتر فروش دیگر را نبیند. برای انجام اینکار از دسترسی کاربران به محل خدمت استفاده می کنیم. 

در قسمت مشخصات شرکت نحوه تعریف محل خدمت جدید را یاد گرفتیم.

1- برای دسترسی دادن به کاربر ، برای اینکه بتواند پرسنل شاغل در یک محل خدمت را ببیند باید وارد فرم مشخصات شرکت شویم.

مشخصات شرکت

2- در این حالت فرم زیر باز می شود. در فرم باز شده ، همانطور که ملاحظه می کنید ، در قسمت بالا لیست محل های خدمت دیده می شود و در قسمت پایین لیست کاربرانی که به محل خدمت دسترسی دارند.

مشخصات شرکت

3- برای اینکه مشخص کنید که یک کاربر به محل خدمت دسترسی داشته باشد ، دکمه افزودن کاربر را بزنید و از لیست کاربران ، کاربر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.