نرم افزار حسابداری بیت

 

در بالا تصویر صفحه اصلی نرم افزار حسابداری بیت را ملاحظه می کنید. این صفحه اصلی دارای چهار قسمت است. 

قسمت اول - منوهای نرم افزار حسابداری بیت

در قسمت سمت راست صفحه ، منوهای نرم افزار حسابداری بیت را می بینید. این منوها که به صورت منوهای OutLook هستند ، اصلی ترین قسمت نرم افزار حسابداری بیت را تشکیل می دهند. شما توسط این منوها می توانید به کلیه قسمت های نرم افزار حسابداری بیت دسترسی داشته باشید.

این منوها که بعدا به طور مفصل با آنها آشنا می شوید دارای چهار بخش اصلی اطلاعات پایه - اطلاعات عملکردی - گزارشات و ابزارها و امکانات هستند.

 

اطلاعات پایه

منوی اطلاعات پایه شامل اطلاعات پایه همه زیر سیستم ها می باشد. زیر سیستم های نرم افزار حسابداری بیت عبارتند از : مالی و خزانه داری (همان حسابداری) - انبار و حسابداری انبار - فروش و مشتریان - مدیریت ارتباط با مشتری 

نکته ای که در مورد اطلاعات پایه باید مد نظر داشته باشید این استکه بیشتر این اطلاعات یکبار در زمان راه اندازی سیستم وارد می شوند و 

 

اطلاعات عملکردی

نام دیگر اطلاعات عملکردی را می توان ورود اطلاعات روزانه گذاشت. در اینجا آیتمی هایی وجود دارد که به صورت روزانه اطلاعات آنها وارد نرم افزار می شود. برای مثال اطلاعات مربوط به خرید و فروش و دریافت و پرداخت.

از طریق منوی اطلاعات عملکردی می توان به منوهای فاکتور خرید و فروش دست یافت و آنها را در نرم افزار ثبت کرد.

 

گزارشات 

گزارشات یکی از مهمترین قسمت های نرم افزار حسابداری بیت است. این قسمت شامل گزارشات متنوع از بخش های مختلف سیستم است. گزارشات مالی و حسابداری ، گزارشات انبار و موجودی کالا ، گزارشات فروش و مشتریان و ... جزء این قسمت از نرم افزار است.

 

ابزارها و امکانات

در این قسمت به مواردی مانند کاربران و سطح دسترسی ، ایجاد شرکت و سال مالی جدید و ... دسترسی خواهید داشت. عملیات پشتیبان گیری اطلاعات و بازگرداندن اطلاعات نیز در اینجا قرار دارد.

 

قسمت دوم - لیست پیامها

در این قسمت که در بالای وسط صفحه خوش آمدید وجود دارد لیست پیامها را می بینید. این پیامها می تواند هم توسط سیستم به کاربر داده شود ، هم می تواند توسط کاربران برای همدیگر ارسال شود. نرم افزار حسابداری بیت یک نرم افزار تحت شبکه است . توسط این قابلیت ، کاربران می توانند به همدیگر پیام ارسال کنند.

 

قسمت سوم - کسب و کار در یک نگاه

در این قسمت یک سری گزارشات کلی به صورت نمودار را مشاهده می کنید که بعدا درباره آنها به بحث خواهیم پرداخت.

 

قسمت چهارم - نوار پایینی نرم افزار 

در این قسمت نسخه برنامه ، کاربر وارد شده به نرم افزار و یک سری اطلاعات با ارزش دیگر را مشاهده می کنید.