تعریف سایر مزایا:
اگر شما مزایایی برای پرداخت به پرسنل خود در نظر دارید که جزء اقلام حکم نمی باشد و به طور غیر مستمر و در مواقع و موارد خاص به پرسنل پرداخت می گردد، می توانید در قسمت سایر مزایا آنرا تعریف کنید.
ابتدا وارد نرم افزار حسابداری باتیز شده در منوی منابع انسانی روی زیر سیستم حقوق دستمزد کلیک نمایید در قسمت اطلاعات پایه زیر منوی تعریف سایر مزایا را کلیک کرده تا فرم مربوطه باز شود.
منابع انسانی ==> حقوق و دستمزد==> اطلاعات پایه ==> تعریف سایر مزایا:
در اینجا سایز مزایایی مانند پاداش، بهره وری و کارانه و یا هر مزایایی که اضافه بر اقلام حکم می باشد را تعریف می کنیم. به این گونه که روی دکمه جدید کلیک کرده و در پنجره مزایای غیر مستمر نام و عنوان پارامتر و نوع اطلاعات را وارد کرده و با کلید دکمه ذخیره این مزایا را به لیست مزایای خود اضافه می کنید.