شرح هاي پيش فرض را ما در اینجا وارد می کنیم تا زمانی که خواستیم در سند حسابداری ، شرحی برای سند وارد کنیم از اینها استفاده کنیم.
این کار باعث می شود که هم شرح های اسناد ما کمی استاندارد شود و هم سرعت کار بالا برود.
برای ثبت اطلاعات شرح های پیش فرض باید وارد برنامه شوید.
از منوی مالی گزینه حسابداری و سپس از قسمت اطلاعات پایه ، گزینه شرح های پیش فرض را انتخاب نمایید.
برای ایجاد یک شرح پیش فرض (پرکاربرد) دکمه جدید را بزنید .
در فرم باز شده ، شرح پیش فرض خود را وارد نمایید:
مثلا : بابت دریافت از
سپس کمه ذخیره را بزنید تا این شرح ذخیره شود.