برای تعیین و تعریف کسورات حقوق دستمزد و مزایایی که به دلایل مختلف از جمله مساعده ای که در طول ماه بنا به نیاز پرسنل پرداخت شده است یا کسر کار و یا جریمه ای که بابت هر موضوعی مد نظر کارفرما قراردارد، می توانید در قسمت سایر کسورات آنرا تعریف کنید.
ابتدا وارد نرم افزار حسابداری باتیز شده در منوی منابع انسانی روی زیر سیستم حقوق دستمزد کلیک نمایید در قسمت اطلاعات پایه زیر منوی تعریف سایر کسورات را کلیک کرده تا فرم مربوطه باز شود.
منابع انسانی ==> حقوق و دستمزد==> اطلاعات پایه ==> تعریف سایر کسورات:
در اینجا سایر کسورات مانند مساعده،جریمه و یا هر کسر حقوقی که توسط کارفرما برای پرسنل خود در نظر گرفته می شود را تعریف می کنیم. به این گونه که روی دکمه جدید کلیک کرده و در پنجره تعریف پارامترهای کسور نام و عنوان پارامتر وطریقه ثبت سند که به دو صورت به تفکیک افراد یا سر جمع کسورات وجود دارد را انتخاب و نوع اطلاعات (مبلغ؛ ساعت و روز)را وارد کرده و با کلید دکمه ذخیره این کسورات را به لیست کسورات خود اضافه می کنید.