کنترل کیفی اعلامیه انبار در نرم افزار حسابداری باتیز:

پس از ثبت اعلامیه ورود کالا به انبار لازم است بدانیم که چه مقدار از کالای وارد شده به انبار توسط بخش کنترل کیفی تایید شده و چه مقدار از آن تایید نشده و مراحل ثبت آن در نرم افزارحسابداری باتیز به چه صورت می باشد. 

ابتدا وارد نرم افزار حسابداری باتیز شده در منوی (تب) انبار در زیر منوی حسابداری انبار وارد شده در بخش دوم یعنی همان حسابداری انبار در پایین فرم منوی کنترل کیفی اعلامیه انبار را کلیک می کنیم.

در این فرم باز شده کالاهایی که برایشان اعلامیه ورود ثبت کردیم نمایش داده می شوند و فقط آنهایی که وضعیتشان تایید شده می باشد در اینجا قابل رویت هستند و آنهایی که وضعیتشان تایید شده نباشد در این فرم نمایش داده نمی شوند و مسئول کنترل کیفی نمی تواند آنها را مشاهده کند. حال برای ثبت و تایید کنترل کیفی روی منوی کنترل کیفی اعلامیه کلیک کرده و وارد فرم مربوطه می شویم.

دراینجا قسمت بالای فرم که مربوط به اطلاعات ثبت شده در فرم اعلامیه ورود کالا به انبار می باشد مثل شماره، تاریخ، طرف مقابل، انبار انتخاب شده و نوع رسید و بقیه موارد غیر فعال است و شما   نمی توانید در این قسمت اطلاعات را تغییر دهید و همچنین مواردی که برای خود کالا در جدول پایین ثبت شده است و فقط سیستم از شما مقدار تایید شده توسط بخش کنترل کیفی را می خواهد شما این مقدار را در ستون خواسته شده وارد می کنید و در انتهای جدول نیز توضیحاتی اگر نیاز بود در ستون توضیحات کنترل کیفی می نویسید و در آخر دکمه ذخیره را می زنید و پیام سیستم که مبنی بر موفقیت عملیات می باشد را تایید می کنید.

پس از ذخیره و تایید در همان فرم کنترل کیفی وضعیت کالا به صورت تاییدیه کنترل فنی تبدیل می شود در اینجا با کلیک روی منوی تبدیل به رسید انبار و پر کردن این رسید وضعیت کالا............
که این مرحله در ........................... با جزئیات کامل توضیح داده شده است.